Krimmlské vodopády

16.11.2015 19:07
Jednou z nejoblibenějších přírodních atrakcí Rakouska jsou Krimmlské vodopády (Krimmler Wasserfälle) na rozhraní Vysokých Taur a Zillertalských Alp. Největší rakouské vodopády jsou napájeny říčkou Krimmler Ache, která vytéká ze stejnojmenného ledovce pod Dreiherrnspitze (3499 m.n.m.)

Turistická upravená stezka Wasserfallweg vede podél celé třístupňové kaskády až k vyhlídkové restauraci na vrcholu. Někteří návštěvníci volí jednodušší dopravu k vrcholu vodopádů, a to placenými mikrobusy přímo od parkoviště a pěšky absolvují pouze zpáteční cestu dolů.

Pokud se rozhodnete absolvovat cestu pěšky od dolního vstupu, rozhodně nepřehlédněte nedalekou odbočku vlevo, která vás dovede k místu, kde nejspodnější vodopád dopadá do koryta řeky Salzach a dál pokračuje svými divokými peřejemi.

Právě dolní část z 380 metrů vysokého vodopádu je nejmohutnější a nejvyšší a lze ji obdivovat i z několika vyhlídek na turistické stezce.

Jak to u Krimmlských vodopádů vypadá si můžete prohlédnout na našem videokanálu

Více informací o vodopádech naleznete zde.