Vyhledávání

ScreenSaver            yr.no

Na kole českou krajinou - Stezka v oblacích u chaty Slaměnka

16.07.2016 13:00

Jedním z letošních vrcholů Vrchařské koruny Jesenicka je Stezka v oblacích poblíž chaty Slaměnka (1116 m n.m.) na Dolní Moravě.

Stezka v oblacích vyrostla do výšky 55 metrů nedaleko horní stanice lanovky Sněžník. Dřevěná lávka je dlouhá 710 metrů a umožňuje přístup na vrchol i návštěvníkům s kočárky či invalidními vozíky.

Ze samého vrcholu se pak naskytne výhled na celý masiv Králického Sněžníku s malebným údolím řeky Moravy, v dálce pak i hlavní hřeben Jeseníků, případně Krkonoš.

Při cestě dolů mohou odvážnější z vás využít 101 m dlouhý nerezový tobogán.

Ve Skiareálu Dolní Morava můžete s dětmi využít i místní Adrenalin park.

Výlet odstartujeme u parkoviště Skiareálu Dolní Morava a po cyklotrase č. 6267 pojedeme až k odbočce k Mléčnému pramenu.Odbočíme doprava a budeme pokračovat po cyklotrase č. 6273 kolem Patzeltovy jeskyně až k rozcestí u sjezdovky Kolotoč, kde se napojíme na cyklotrasu č. 4361.

Kolem horní stanice lanovky Vyhlídka pokračujeme až k rozcestí Slamník, kde odbočíme doleva na cyklotrasu č. 6268 a po ní budeme pokračovat až na Slaměnku. Odtud je to už co by kamenem dohodil na Stezku v oblacích.

Pro zpáteční cestu lze využít stejnou trasu s odbočkou u sjezdovky Kolotoč na cyklotrasu č. 6273 nebo pro více zdatné bikery místní Skalní trail až do Skiareálu Dolní Morava.